מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם
מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם

מכירת מוצרי קוסמטיקה בארה"ב


מחפשים את היעד שהכי מתאים לכם? לעבוד עם האנשים הנכונים עבורכם? לטייל בעולם? וכמובן לעשות כסף, והרבה? אז בואו נמשיך...
קומפלקס מגורים הכי מפנק אשר כולל גם בריכה, חדר כושר וחניה. הדירה מאובזרת ומרוהטת בצורה הכי נעימה וחמה עם אינטרנט מהיר וכל שאר הפינוקים. מעבר לכך לכל דירה יש לפחות רכב אחד שמשמש לעבודה ולשעות הפנאי.
בנוסף לעגלות המסורתיות אנחנו בבטר ג׳וב מציעים הזדמנות לחבר'ה המתאימים לעבוד בחנויות קוסמטיקה הנחשקות ביותר שכוללים חדרי טיפולים ברמות הכי גבוהות.
העבודה היא בחנויות המוכיחות את עצמן שנים ארוכות עם שבירת שיא מכירות ולקוחות נאמנים וקבועים.
תשכחו מכל הסיפורים של עבודה של 12 שעות, 6 ימים בשבוע וביום חופש עושים כביסה וישנים.
אנחנו מאמינים שלא צריך ולא נכון לעבוד כל כך הרבה שעות בשביל להרוויח סכומי כסף גבוהים. ההיפך הוא הנכון! מספיק לעבוד 8 שעות, 5 ימים עם ריכוז גבוה וביעילות ותוך כדי ליהנות מארה"ב המטורפת. אצלנו עושים המון כסף, נהנים ונשארים!
ממוצע משכורות נע בין $4,000-6,000 שהחברה המובילים מגיעים למספרים שרק אפשר לחלום עליהם ולא סתם החברה פה כמעט ולא מתחלפים (ממוצע עבודה של 3 שנים!) אלא רק גדלים ומתפתחים.

מה אנחנו מבטיחים:
✔ סבסוד דמי שכירות ורכב.
✔ הדרכה תיאורטית ומעשית שמגיעה עם ניסיון של למעלה מ-18 שנים במכירת מוצרי קוסמטיקה.
✔ ארוחות חג וארוחות שישי חמות ומשפחתיות.
✔ אפשרויות קידום כל הזמן בלי קשר לוותק אלא לתוצאות - אנחנו חברה שתמיד צריכה אנשים שרוצים להוביל, להתקדם ולהשפיע. 

אנחנו לא מחפשים את המוכרים הכי טובים אנחנו מחפשים את האנשים הכי רעבים - תשאירו לנו את העבודה להפוך אתכם להכי טובים בתחום.

השאירו פרטים ונשמח לספר לכם על הכול בשיחת טלפון אישית

אודות בטר גוב

קרא עוד
BetterJob היא החברה הותיקה בתחום המכירות וכן עבודה בקליפורניה וקיימת מעל עשר שנים.

החברה מחזיקה בבעלותה יותר מעשרים מיקומים ברחבי קליפורניה (סקרמנטו הבירה,סן דייגו, לוס אנג’לס וסן פרנסיסקו) ופועלת בקניונים הטובים ביותר בקליפורניה. לאחרונה החברה הרחיבה את פעילותה למיאמי וניו יורק.

שאלות נפוצות

לכל השאלות
מה זה עבודה בעגלות/חנויות?''עגלות'' זהו כינוי שנוצר לדוכני מכירות שמיקומם בקניונים. בארה''ב אתם יכולים למצוא כל מוצר אפשרי שנמכר בעגלות,...קרא עוד מהי התקופה הכי טובה לבוא לע...?זו שאלה שמורכבת משני דברים. דבר ראשון, איזה מוצרים אתם הולכים למכור? ואיפה אתם הולכים לעבוד? ישנם מוצרים שהתקו...קרא עוד מה מוכרים? כמה עובדים? איך ...עבודה בחנויות של "אורוגולד" מוצרי הקוסמטיקה המובילים כיום בארה''ב. החנויות ממוקמות בנקודות החמות ביותר באזור ק...קרא עוד מה צריך להביא מהארץ?בנושא הכספי אתם יכולים להסתדר עם 500$ להתחלה, כי מהיום הראשון ועד האחרון שלכם יש בסיס של 10$ לשעה. בנושא הלבוש...קרא עוד האם מה שהבטיחו לי באמת קיים...?ישנם כמה דרכים לבדוק אם החברה תעמוד מאחורי כל הדברים שהבטיחו לנו. דבר ראשון, תדברו עם ממליצים שעבדו, או שעובדי...קרא עוד שומר שבת האם זה בעיה?אין שום בעיה עם זה. להפך, יש לנו נקודות מכירה שקרובות למגורים מרחק הליכה ברגל וזה מאפשר בימי שישי לעבוד חצי יו...קרא עוד כמה זמן נמשך כל התהליך בארץ...?תהליך הקליטה הוא די פשוט וקל. דבר ראשון, נפגשים במשרדנו בתל אביב, עוברים ראיון עבודה ולאחר מכן עד 48 שעות אתם ...קרא עוד

הלוקיישנים השווים ביותר

צוות בטר ג'וב

לכל הצוות
שני כץ שותף בחברה, מתגורר בלוס אנג'לס משנת 2001. במהלך השנים היה שותף להקמת מע... נתי כהן מנכ"ל ומייסד החברה, מתגורר בקליפורניה קרוב לעשור, הקים את החברה בשנת 2... מעיין לוי מנהל  גיוס בארץ, אחראי לקליטת העובדים מתחילת התהליך ועד לטיסה עצמה.

עוד על עבודה בארצות הברית

עבודה בעגלות בארצות הברית רק עם Better Job


חברת בטר ג'וב (Better Job) מתמחה בגיוס עובדים עבור עבודה בארה"ב, כאשר הייחודיות שלנו היא מציאת עבודה בקליפורניה וכן עבודה חוקית בחו"ל. בכל רחבי קליפורניה בעיקר באזור סקרמנטו הבירה,סן דייגו, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס. בנוסף, לאחרונה החברה הרחיבה את פעילותה למיאמי וניו יורק. אנו מציעים עבודה בעגלות בארצות הברית ומכירות של מוצרים בקניונים גדולים באזורים העשירים ביותר בקליפורניה. אם אתם מחפשים עבודה חוקית בארה"ב או עבודה בעגלות בארה"ב, הגעתם למקום הנכון.

אנו נכווין אתכם ונדריך אתכם בכל צעד וצעד - החל מקבלת הויזה ועד ההסתגלות למקום העבודה והמגורים בקליפורניה. שקלתם זמן רב עבודה בעגלות בארצות הברית זו ההזדמנות שלכם לעבוד ולטייל בארה"ב בלי עיכובים מיותרים. אנו יכולים לתת לכם עבודה בלוס אנג'לס, סקרמנטו, סן פרנסיסקו, ושאר ערים גדולות בקליפורניה במהירות.


גם המון כיף וגם עבודה מתגמלת

עבודה בעגלות בארה"ב או חנויות היא הדרך שלכם לעשות הרבה כסף לפני או אחרי הצבא ולפני שאתם מתחילים את התואר. כאשר אתם עובדים עם עבודה חוקית בארה"ב או עבודה חוקית בחו"ל, אתם לא צריכים לדאוג לתשלום על מגורים ועל המוצרים אותם אתם מוכרים, הכל באחריותנו. ניתן לעבוד בעוד מגוון רחב של ארצות סביב לעולם, אך עבודה בארצות הברית היא המשתלמת והרווחית ביותר הודות לשכר הגבוה ולעמלות המכירה שתקבלו.

יש לכם אזרחות אמריקאית? יש לנו עבודה בלוס אנג'לס לאזרחים! עם מעל 10 שנות ניסיון בתחום והשמת עובדים בקניונים המובילים ובמכירת המוצרים הפופולריים, נשמח ללוות אותך לאורך כל הדרך ולהציע עבודה לאזרחים בארה"ב וגם לאזרחים מהארץ.

עבודה בארה"ב או עבודה בעגלות/חנויות מעניינים אתכם? השאירו את הפרטים שלכם למעלה וניצור אתכם קשר בהקדם.