מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם
מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבודה בסקרמנטו

Arden fair mall קניון בלב העיר סקרמנטו, מגיעים אליו מכל קצוות האזור, קניון עם מותגים רבים, יש לנו חנות של oro gold cosmetics במרכז הקניון בו התנועה מטורפת כל השנה.
Roseville Galleria קניון הממוקם כרבע שעה מהעיר סקרמנטו, רוזוויל נחשבת לעיירה העשירה ביותר בכל האזור בה גרים אנשים עמידים מאוד, הקניון עצמו מרשים מאוד ומכיל מותגים ברמה הכי גבוהה שיש. כאן יש לנו חנות של oro gold cosmetics.

קצת על העיר

רוצים עבודה חוקית בארה"ב? סקרמנטו היא עיר הבירה של מדינת קליפורניה עם אוכלוסייה של למעלה ממליון וחצי בני אדם. סקרמנטו היא העיר השביעית בגודלה בקליפורניה אקלים זהה לאקלים בארץ.

אזור מהמם ביופיו במרחק של שעה וחצי נסיעה אתם מגיעים ללייק טאו אחד מאתרי הסקי הפופלרים בארצות הברית, סקרמנטו במרחק שעה נסיעה מסן פרנסיסקו.
חברת בטר ג’וב עובדת בסקרמנטו בשני הקניונים המובילים ביותר באזור כולו במקומות מתויירים מאוד כל השנה. בשעות הפנאי של החברה יש המון מה לעשות הולכים למשחקים של האן בי אי לראות את הכוכב כספי שלנו,יש המון הופעות וירידים, באזור המון אגמים מדהימים, בעונה עצמה האתר סקי במרחק של שעה מהמגורים.
גרים בעיירה הסמוכה לסקרמנטו בשם רוזוויל עיירה מדהימה ופסטורלית, בקומפלקס יוקרתי מאוד עם בריכה, ג’קוזי, וחדר כושר וכמובן רכב שישמש אותכם לעבודה ולימי חופש.