מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם
מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבודה בלוס אנג'לס

Century city mall קניון פתוח הנמצא באזור סנטה מוניקה,, השדרה מתויירת מאוד אזור הנחשב לאחד מהעשירים של ארצות הברית, לקוחות ותיירים עמידים מאוד מבקרים  בקניון זה בשל המותגים המובילים שיש שם. בבעלותנו חנות יוקרתית של "אורוגולד" מוצר הקוסמטיקה המוביל כיום בשוק האמריקאי.

קצת על העיר

מעוניינים בעבודה בלוס אנג'לס? לוס אנג’לס ממוקמת בחוף המערבי של ארצות הברית, היא העיר השנייה בגודלה בארה’’ב יש בה 18 מיליון איש שמתגוררים נכון לשנה זו, מזג האויר נוח מאוד בסך הכל 35 ימי גשם בשנה.  אחת הערים המתוירות בעולם בזכות המון דברים שיש לה להציע לוס אנג’לס היא אחת ממרכזי העסקים, בידור ,אופנה, ותקשורת הכי נחשבים בעולם.

חברת בטר ג’וב התחילה את דרכה לפני עשר שנים בתחום עבודה בחנויות בארה"ב ובמכירות בקניונים בלוס אנג’לס ומסביב לה. חברת בטר ג’וב התעסקה במהלך כל השנים במוצרים שונים אם זה בכריות חימום האגדיות שתפסו חלק גדול במהלך החמש שנים הראשונות שלנו, בנוסף היו לנו צעצועים ומוצרים לטלפונים. במהלך החמש השנים האחרונות שלנו בתחום הבנו ועברנו מספיק מוצרים להבין שיש שני מוצרים עיקריים שעובדים במהלך כל השנה שזה מוצרי הקוסמטיקה ומוצרי השיער. כיום בלוס אנג׳לס יש לנו 6 עגלות של מוצרי שיער ושתי חנויות יוקרתיות של קוסמטיקה. אנחנו עובדים בקניונים החזקים ביותר בלוס אנג׳לס אם זה בברלי הילס, אם זה בסנטה מוניקה בטופנגה שבוואלי בחופי רדונדו רצועה עשירה מאוד, ובאורנג’ קאונטי מקומות שיש אוכלוסיה עשירה מאוד. המגורים של העובדים ממוקמים בלב בברלי הילס, ובאורנג’ קאונטי הדירות מאובזרות בהכל וכמובן רכב לכל דירה לעבודה ולימי חופש. מחפשים עבודה בחנויות בארה"ב? הגעתם למקום הנכון.