מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם
מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבודה בסן פרנסיסקו

Hillsdale shopping center הקניון נמצא כעשרים דקות מסן פרנסיסקו מיקום מעולה יש לנו חנות של oro gold cosmetics.
Stonestown Galleria הקניון נמצא בסן פרנסיסקו סמוך לאוניברסיטה 2 דקות מרחק מהעיר עצמה מיקום מעולה יש לנו חנות של oro gold cosmetics.
 

קצת על העיר

מחפשים עבודה בארצות הברית? חשבתם על סן פרנסיסקו? זו העיר הרביעית בגודלה בקליפורניה ומתגוררים בה כמעט חמש מליון בני אדם. היא נחשבת לאחת הערים היפות בעולם בזכות היופי הייחודי לה גשרים, מפרצים, גורדי השחקים, ורצועת החוף המדהימה שלה. ואיך אפשר להתעלם מהתרבות של העיר עצמה היא מציעה כל כך המון מסעדות, בילויים, ופסטיבלים ועוד המון דברים שונים שיש רק לסן פרנסיסקו להציע.

סן פרנסיסקו מכונה גם עמק הסיליקון מרכז ההיטק העולמי נמצאות בה כל חברות ההיטק הגדולות בעולם כל מרכזי הפיתוח נמצאות שם מגיעים המון אנשים מכל העולם לעבוד בה ולהתגורר.
חברת בטר ג’וב הגיעה לראשונה לסן פרנסיסקו לפני חמש שנים באמצע הדרך שלה עם המון מוטיבציה ורצון להתפתח באזור אחרי זמן קצר הבנו שהגענו לאחד האזורים היותר טובים שיש פתחנו עוד מיקומים וכיום אנחנו החברה הכי גדולה בסן פרנסיסיקו יש לנו 7 עגלות של מוצרי שיער וחנות יוקרתית של קוסמטיקה אורו גולד.
המגורים באזור מעולה בסן פרנסיסקו באזור פלזנטון שכוללים בריכה, חדר כושר, ג’קוזי, ודירה מאובזרת בהכל, רכב לכל דירה לעבודה, ולימי חופש לעובדים.